Děti se seznamovaly s uměleckými profesemi. Seznamovaly se s oblastmi umění.  Experimentovaly s materiály. Učily se tvořivé manipulaci s konstruktivními stavebnicemi a vytvářely architektonické celky. Učily navrhovat rozmanité varianty řešení. Procvičovaly přirozenou komunikaci  s druhými dětmi při společných hrách. Učit děti spolupracovat s ostatními na společné hře, stavbě, činnosti. Učily se pojmenovávat povahové vlastnosti, děje. Hrály si na sochaře, hudebníky, básníky. Nejvíce děti zaujala hra s vlastnoručně vyrobeným loutkovým divadlem a manipulace s různými druhy maňásků a loutek. Celý týden děti starší věkové skupiny tvořily obrazy na novou výzdobu schodiště, která byla zahájena vernisáží s hudebním programem a občerstvením. Děti si zahrály na to, jak se dělá galerie. Krásným ukončením celého týdne byla návštěva Domu umění v Opavě s výstavou IMAGINÁRIUM.